• "Kan du formidle hvad vi sælger?"

  • "Gøre vores ekspertise meningsfuldt for vores kunder?"

  • "...så de selv får lyst til at prøve hvad vi tilbyder?"

Ghostwriter

Leadership Mindset Expansion Programme

“Kan du interviewe vores tidligere kursister, og omdanne det til indblik, så nye kunder får indblik i vores metode?” Spurgte Jørgen Sørensen.

Det blev begyndelsen til at indsamle og formidle historierne fra kursister der deltager i Leadership Mindset Expansion Programme.

Et uddrag fra det færdige skrevne portræt

“Jeg havde øjeblikke, hvor jeg kunne høre noget i mit indre kalde. Noget som ville hjælpe mig med svar. Men jeg kunne ikke gribe om det - det flød væk i dunkle tåger, og når jeg med en fingerspids synes at berøre en uigenkaldelig beslutning - vidste jeg ikke, hvordan jeg skulle få det til at ske, når jeg ikke kunne se det.”

,

Start en samtale med dine kunder - der bliver ved.

skab en content-strategi, der er større end dig selv.

From Another Mother

Har du mærket varmen fra dit nyfødte barn, så ved du, at der er et før og et efter. En ny tidsregning starter. Som forælder strækker du nu hver en fiber - alt sættes ind på at barnet skal leve, nu, og gerne for altid!

(uddrag fra From Another Mother pressemeddelelse)

Jeg mødte Julius, som står bag den danske virksomhed From Another Mother, en forårsdag. Da hans datter var 8 måneder skulle hun have sutteflaske, og med Julius` lange erfaring indenfor ernæring var det med underen han læste varedeklarationen, for det erstatningsmiddel han stod med i hånden i Netto. Hvor var de rene ingredienser? Hvor var omsorgen for det lille barns mavetarm-funktion? Hvor var den sunde fornuft?

Med de ord gjorde Julius mig nysgerrig og ”sulten” på en opgave.

Kunne vi skabe en samtale med forældre, på de sociale medier, samt i en podcastrække, hvor både Julius, som producent af modermælkserstatning skabt på rene ingredienser, og forældrene sammen kommer til orde?

Det blev startskuddet til en markedsføringskampagne, hvor forældre er blevet talerør for dilemmaer og udfordringer i babys første spæde tid, samt en podcastrække, der giver mikrofonen til forældrene, og hvor de skal kunne blive klogere på alt, der er værd at vide om at give flaske.

Giv lidt af dig selv.

“På vores hjemmeside vil vi gerne fremstå, som de mennesker vi også er. Ikke kun være vores titler - men mennesker, der internt fremhæver hinandens forcer og engagement.”

Sagde Rikke L. Lauridsen, der administrer kommunikationen for konsulenthuset re:lead, da jeg mødtes med hende.

Endelig. Tænkte jeg. Det var, for mig, som at blive budt op til dans.

I samarbejdet med re:lead fik jeg mulighed for, at få deres individuelle stemmer frem. Jeg interviewede dem; hvordan betragtede de hinanden som kollegaer. Hvad stræbte de mod, hvor var deres passion, deres indre drive? Og hvorfor var de selv i re:lead?

Uddrag fra re:lead.dk:

Som ung mand og bosiddende i Grønland købte Michael en jolle. Han sagde farvel til dem derhjemme, og for en uges tid sejlede han ud under den himmel, som er særlig blå når man er alene - og da aftenen kom, funklede stjernerne i alt det sorte.

Når natten er så tæt, og du ikke længere kan se din egen fingerspids, kan du blive i tvivl om, hvor du selv slutter og naturen begynder. At arbejde med Michael er lige sådan - dynamikker mellem mennesker sættes i svingninger, når vi farer ud på det åbne hav. En bølge løfter sig, flytter os nye steder hen, men tidevandet er Michaels ven - han bliver altid ved de involveredes side.

Folk, vi møder på vores vej i Nuuk, vil ofte tage Michaels hånd. Han husker deres navn, deres personlige udvikling og de udfordringer, som han var med til at forløse i en virksomhed. Med hans kontinuerlige udviklingsprogram for ledere har han været med til at starte en folkebevægelse i det grønlandske samfund. Hans drivkraft er enorm; mennesker skal have fat i deres indre kapacitet.

Læs hele beskrivelsen af Re:lead her: https://www.relead.dk/da/om-os